Ken uw klanten als uw beste vrienden

BGL neemt de relatie met haar klanten serieus. En behalve dat te zeggen, moet je dat vooral laten zien. Bijvoorbeeld door echt interesse te tonen; door de business van je klanten en hun personeel te leren kennen. Niet alleen de directeur, maar ook de logistiek medewerker op de werkvloer.

Deel: 

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter

Door te snappen dat een schip dat stilligt omdat het moet wachten op onderdelen, feitelijk ieder uur geld verspilt. Sommige klanten hebben een specifieke voorkeur of weerstand ten aanzien van bepaalde zaken door een andere culturele achtergrond. Maar culturele verschillen hoeven een goede samenwerking absoluut niet in de weg te staan. Door respect te tonen en samen te zoeken naar een oplossing waar de klant zich prettig bij voelt.


“De relatie met onze klanten is als een goed huwelijk: langdurig, betrokken, respectvol en met wederzijds vertrouwen in elkaar”

Ronald Middelburg, Director Rotterdam – BGL NL

‘Onze klanten ontzorgen’ is ons belangrijkste product. Respect voor de relatie laten we ook zien door iedere klant en leverancier te behandelen we zoals we zelf behandeld willen worden. Het maakt niet uit of een klant groot of klein is; iedereen is even belangrijk. En is er een probleem, dan gaan we niet met vingers wijzen of ons afwenden. Dan gaan we aan tafel zitten en nemen ongeacht wie het probleem veroorzaakte, de verantwoordelijkheid op ons. We zijn pas tevreden wanneer het probleem volledig is opgelost en onze klant tevreden is.

Deel: 

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter

Gerelateerde referenties

Project: Waterkracht

Toen Best Global Logistics Noorwegen de afgelopen jaren een van de vele waterkrachtprojecten kreeg toegewezen, waren...