Best Global Logistics start samenwerking met Lessgo om CO2-uitstoot te reduceren in 2021

In een tijd waarin duurzaamheid steeds belangrijker wordt, werkt Best Global Logistics (BGL) samen met haar vervoerders, klanten en partners om gezamenlijk de CO2-uitstoot te reduceren.

BGL kondigt vandaag met trots aan dat het een samenwerking is aangegaan met Lessgo. Lessgo is prominent aanwezig in de groene, duurzame transportwereld. Lessgo is een van BGL’s waardevolle partners die zullen helpen om het Going Green programma te versterken door het gebruik van elektrische wagens.

Onze eerste officiële pilot is het vervoeren van de goederen van onze klant Dutch Seed Group International B.V., een familiebedrijf gevestigd in Hem. Vanaf 1 juni gaat de pilot officieel van start met het vervoeren van groentezaden met de emissievrije elektrische wagens van Lessgo. Dit is onze eerste grote stap om onze CO2-uitstoot te verminderen en samen met onze partners te werken aan een groenere wereld.

”Door middel van innovatieve op maat gemaakte oplossingen, ambitieuze programma’s en betrouwbare bedrijfspraktijken streven wij ernaar ‘Going Green’-oplossingen te leveren voor onze wereld. Nu en in de toekomst.”

COO, John Burgstra, Best Global Logistics

Want to know what other services we can offer for you?